sobota, 31 maja 2014

Analitical I / Creative I


Autorka: Dorota Kożusznik-Solarska




Na co dzień pracuję z różnymi organizacjami jako trener i coach, wykorzystując w pracy również techniki twórcze. Przy niektórych projektach jestem jednak głównie "panią psycholog", a moje artystyczne dokonania zostawiam sobie na deser: "gdy ktoś zapyta" :) Ostatnio-zapytał. Po rozmowie, podczas której poziom energii wyraźnie mi wzrósł podczas opowiadania o śpiewaniu, przesłałam mailowo klip do swojego recitalu, i klient odpisał:

Wow!
To zupełnie inna Dorota, niż ta, którą znam z coachingu.

Zrobiło mi się smutno, że tak mało mojej Creative D wszywam w procesy coachingowe (bo przecież klient w centrum uwagi). Czasem zachęcam klientów do pracy z rysunkiem, czasem uruchamiamy ciało w eksperymentach w przestrzeni…Mało. Zaczęłam badać moją motywację, leżącą u podstaw tej decyzji (czy na pewno w pełni świadomej) i doszłam do tego, że: w twórczości jestem w stanie się tak zapamiętać, że na nic innego nie ma miejsca; tworząc, ja po prostu JESTEM twórczością.
Po tej konstatacji – jestem gotowa do eksperymentowania i przełączania się między Analitical I oraz Creative I w trakcie sesji coachingowych. 
A może nie trzeba ich przełączać, może wystarczy płynąć między nimi delfinkiem?…
Trzymajcie kciuki!

PS. A to wspomniany klip: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz